Masina clasica veche

Ma uitam printre colectia mea de wallpapere favorite si observ aceasta imagine in care apare in fundal un tren. Ieri am auzit un banc destul de bun care mi-a trecut prin minte in clipa am am obervat imaginea.

Pentru ca sunt de parere ca lucrurile bune trebuie impartite si cu altii il pun pe blog:

Un tren foarte aglomerat, toate locurile ocupate.

Intra Bula intr-un compartiment si intreaba:

- Cine a pierdut 100$?- Toti tac.Bula, iar:

- Cine a pierdut 100$?O batranica:

- Vai, tinere, cred ca eu i-am pierdut.Bula:

- Atunci ce mai astepti, du-te si-i cauta!

Info Poza:
Rezolutie Imagine: 1600 x 1200
Tema: Masini vechi ( wallpapers)
Items: 1
Format: Jpg
Dimensiune: 950 kb

Old cars Photo for desktop. Fundal desktop. Masina veche.
old cars fotoMaine o sa fie o serie intreaga cu masini vechi, clasice, de epoca. Masini care sunt expuse doar in muzee sau in colectii private ale unor milionari colectionari.

Niciun comentariu: