Wallpapers ianuarie

Ianuarie sau Ienaiu este prima lună a anului în calendarul Gregorian şi una dintre cele şapte luni gregoriene cu o durată de 31 de zile.

Stiati ca : Numele lunii ianuarie (latină: Ianuaris) vine de la zeul Ianus din mitologia romană, zeu cu două feţe: una orientată spre anul care se încheie şi alta spre anul care vine ?

Imaginea zilei 1920x1200

ZAPADA POD ALB NEAPoza Pod 1920x1200
munte apa inghetata rauimagine apa inghetata 1920x1200
piatra ianuarie pozeIanuarie de Duiliu Zamfirescu

Frigul, scriitor pe geamuri
Cu zăpezile se joacă
Şi le schimbă-n promoroacă
Atârnând ciucuri pe ramuri.

Din fereastra-mi îngheţată
Stau uitându-mă la cer:
Norii, plumbuiţi de ger,
S-au strâns pată lângă pată.

Trist şi singur ca un greier
Vălul timpului rupându-l,
Eu aştept să-mi toarcă gândul
Într-un colţ mai cald de creier.

Iar afară numai fumul
Subţiratec îşi ia zborul;
Eu îmi leg de dânsul dorul
Şi-n văzduhuri îi dau drumul.

Niciun comentariu: